شعر بهار از شاملو ، کوتاه + شعری در وصف بهار خاموش از شاملو

شعر بهار از شاملو

شعر بهار از شاملو ، کوتاه + شعری در وصف بهار خاموش از شاملو
شعر بهار از شاملو ، کوتاه + شعری در وصف بهار خاموش از شاملو همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

شعر بهار از شاملو

من باهارم تو زمین
من زمینم تو درخت
من درختم تو باهار
ناز انگشتای بارون تو باغم می کنه
میون جنگلا طاقم می کنه
تو بزرگی مثل شب
اگه مهتاب باشه یا نه
تو بزرگی
مثل شب
شاملو
⇔⇔⇔⇔

شعر بهار شاملو

با من به دشت بیا و زیر باران،
کنار درختان بهاری قدم بر دار،
این هدیه ی ابدی
خداوند برای ماست

شعر در مورد بهار از شاملو

میوه بی مانندت عطر توست،
شکوفه نارنج! توده یی از عطرها که از آسمانش می چینیم.
چه مثل شبنم صبحگاهان باشی
چه شکل شاخه مرجان میوه بی مانندت عطر توست.
⇔⇔⇔⇔

شعر بهار

مثل بهار می ماند،
آمدنت
شکوفه بارانم
می کند….
⇔⇔⇔⇔

شعر بهار از شاملو

دم نوش قوری
شکوفه های آلوچه
گنجشکی
پر نمی‌زد…

شعر بهار شاملو

‎تو اگر بهار را صدا کنی
‎می آید
‎حتی اگر دلش
‎جا مانده باشد میان برف‌ ها
⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد بهار از شاملو

شکوفه
در شکوفه پیچیده ست،
و این آغاز
فصل بهار است
⇔⇔⇔⇔

شعر بهار

زندگی را ورق بزن
هر فصلش را خوب بخوان
با بهار برقص
با تابستان بچرخ
در پاییزش عاشقانه قدم بزن
با زمستانش بنشین
و چایت را به سلامتی
نفس کشیدنت بنوش
زندگی را باید زندگی کرد
آنطور که دلت می گوید
مبادا زندگی را دست نخورده
برای مرگ بگذاری

شعر بهار از شاملو

هـرجـا بـروم دلم تورامےخواهد
درتـاب وتبم دلم تورا مےخواهد
در باغ و بهار و گـلشن و گلخانه
هـرجا کـه شوم دلم تورامےخواهد …
⇔⇔⇔⇔

شعر بهار شاملو

امروز صبح دوست
داشتنت را
با قلبم پیوند زدم
شاید این بهار
جوانه زدی ..!
⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد بهار از شاملو

فروردین تُ یی…
وقتی می‌آیی
شکوفه میزند
تار و پودم..

شعر بهار

واقعا بهار و قیامت
شبیه هم هستند
علف های هرز و گلها
هم زمان از خاک سربر می دارند
⇔⇔⇔⇔

شعر بهار از شاملو

من اگر
به فصل آغوش تو برسم
بهار می‌شوم
شکوفه میدهم ..️
⇔⇔⇔⇔

شعر بهار شاملو

بهار
و این‌همه دل‌تنگی؟!
نه،
شاید فرشته‌ای
فصل‌ها را به اشتباه
ورق زده باشد!

شعر در مورد بهار از شاملو

تا تو با منی زمانه با من است
بخت و کام جاودانه با من است
تو بهار دلکشی و من چو باغ
شور و شوق صد جوانه با من است
یاد دلنشینت ای امید جان
هر کجا روم روانه با من است

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد حاکم ظالم ، شعر و متن در مورد ظلم ستیزی و حکومت و عدالت از سعدی

شعر در مورد دوست داشتن و دلتنگی ، شعر عاشقانه دلتنگی و تنهایی