Skip to main content

ترفندهای تلگرام ، طلایی در آیفون و رازهای تلگرام دستکتاپ و خواندن پیامهای تلگرام دیگران

ترفندهای تلگرام ، طلایی در آیفون و رازهای تلگرام دستکتاپ و خواندن پیامهای تلگرام دیگران

در این مطلب از سایت خشدار می خواهیم در مورد ترفندهای تلگرام ، طلایی در آیفون و رازهای تلگرام دستکتاپ و خواندن پیامهای تلگرام دیگران صحبت کنیم امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد.

ترفندهای تلگرام چیست

یکی از ترفندهای تلگرام پاک کردن اکانت فعلی و انتقال تمام حساب تلگرام به شماره دیگر است که در نوع خود جالب می باشد، برای انجام چنین کاری روش زیر را انجام دهید.
پس از اجرای تلگرام به بخش Settings وارد شده و گزینه Info را لمس کنید. در صفحه ای که برای شما باز می شود CHANGE NUMBER را انتخاب کنید. پیغامی ظاهر می شود که به شما تذکر می دهد همه حساب شما به شماره جدید منتقل می شود که اگر می خواهید ادامه دهید گزینه OK را انتخاب کنید. حال شماره جدید را وارد کنید و تیک بالای صفحه سمت راست را انتخاب کنید تا شماره قدیمی شما به شماره جدید انتقال یابد.
ترفندهای تلگرام ، طلایی در آیفون و رازهای تلگرام دستکتاپ و خواندن پیامهای تلگرام دیگران
در ادامه بحث ترفندهای تلگرام به برچسب زدن متن در تلگرام رسیدیم که با استفاده از این امکان می توان به متن ها برچسب زد تا در هنگام جستجو به راحتی در دسترس شما باشند. برای این کار فقط کافی است به ابتدای متن خود # را اضافه کنید و در هنگام نیاز در قسمت جستجو صفحه، فقط # را تایپ کنید تا همه برچسبها برای شما ظاهر شود.
ما در این آموزش سعی کردیم شما را بیشتر با ترفندهای تلگرام آشنا کنیم امید است مورد استفاده شما قرار گیرد، در صورتی که شما اطلاعات بیشتری نسبت به ترفندهای تلگرام دارید ما را در تکمیل این مقاله از طریق نظرات خود یاری کنید.
منبع : میزبانفا

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد حاکم ظالم ، شعر و متن در مورد ظلم ستیزی و حکومت و عدالت از سعدی

شعر بهار از شاملو ، کوتاه + شعری در وصف بهار خاموش از شاملو

شعر در مورد دوست داشتن و دلتنگی ، شعر عاشقانه دلتنگی و تنهایی